facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Dangal 2016 Türkçe Dublaj izle

Açıklama

: Dangal izle, Dangal full izle, Dangal türkçe altyazılı izle, Dangal hd izle, Aamir Khan sen hangi rolde olursan ol hayranların seni asla unutmayacak...Hindistan filmlerini zirve yaptıran 2016 vizyon filmlerinden olan Dangal baba ve kızları arasındaki diyalogları anlatmaktadır.

İmdb
: 8.9
Yapım
: 2016
Yönetmen
: Nitesh Tiwari
Oyuncular
: Aamir Khan , Saakshi Tanwar , Fatima Sana Shaikh , Sanya Malhotra
İzleme
: 120.716
Tarih
: 17 Mayıs 2017
Kategori
: 2016 Filmleri, Aile Filmleri, Biyografi Filmleri, En İyi Filmler, Hindistan Filmleri, Hint Filmleri, imdb 7+ Filmler, Spor Filmleri, Yabancı Filmler
Etiketler
:

"Dangal 2016 Türkçe Dublaj izle" için 48 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. sanane sanane Ağustos 5th, 2017 at 13:25

    bok gibi

  2. Burak Burak Ağustos 6th, 2017 at 02:27

    Gerçekten izlenilmesi gereken bir film aamir khan başyapıtı

  3. antepli antepli Ağustos 7th, 2017 at 23:16

    bok gibi diyen arakadaş sende haklısın EşŞeK hoşlaftan ne anlasın :D:D:D

  4. polatizmir1989 polatizmir1989 Ağustos 15th, 2017 at 17:26

    Aamir Khan olurda kötü filim olurmu helal baba gine aglattın güldürdün bizi bok gibi diyen git sen pepe izle sütünü iç yat

  5. sudem çınar sudem çınar Ağustos 15th, 2017 at 23:53

    aamır khan ın en guzel fılmı diyebilrim izle izle doyamadım

  6. Enes Enes Ağustos 16th, 2017 at 17:48

    Yine başrolde Aamir Khan yine iyi bir Bollywood başyapıtı…Müzikler,konunun işlenişi ve oyunculuklar.Tavsiye edilesi filmler listeme girdi 🙂

  7. aysegul aysegul Ağustos 16th, 2017 at 19:19

    Tek kelime ile mükemmel

  8. İzleyinBuFilmiİzleyinKötüYorumlaradaBakmayın İzleyinBuFilmiİzleyinKötüYorumlaradaBakmayın Ağustos 18th, 2017 at 00:17

    Efsane bi film, gerçekten çok güzel, bok gibi diyen arkadaş da heralde bu geri kafalı, erkeğin üstün olduğunu felan sanan birisi ki ağrına dokundu galiba film, abi gerçekten efsane be, aamir khanın nerdeyse bütün filmlerini izledim ama bu en ama en güzeli, feministler bu filme bayılcak

  9. zeynep zeynep Ağustos 18th, 2017 at 03:44

    efsane bi filmdi.izlenilmesi gereken muhteşem bi film olmuş oyunculuğuna sağlık amirkhan 🙂

  10. zeynep zeynep Ağustos 18th, 2017 at 03:45

    muhteşem ötesi..

  11. bahar bahar Ağustos 19th, 2017 at 16:31

    çok güzel olmus harika duygulandım aamir seni seviyorum gurur duyuyorum seninle . Harikasın !! aamir hayranı olarak ben çok mutlu oldum kendimi iyi hisediyorum

  12. bahadır bahadır Ağustos 20th, 2017 at 02:55

    Film bittiği zaman,kendi sinemamızdan resmen utandım.Harika bir yapım.Keşke bizdede böyle yapımlar çıksa diyor insan,bu yüzyılda imkansız gibi maalesef.Recep ivediğe devam.

  13. Suna Suna Ağustos 23rd, 2017 at 22:44

    Harika bir film cok etkilendim amirkhan efsane…

  14. Padişah Padişah Ağustos 25th, 2017 at 01:14

    O bok gibi diyen Cahillerin izlediği filmler 8 yaş altına uygun olduğu için gerçek hayattan alınmış bir başarı öyküsünü izleyip ^^ bok gibi ^^ demesi normal. atepli adlı yorum yapan arkadaşında dediği gibi ^^eşek hoşlaftan ne anlasın :D:D:D^^
    Bir de İzleyinBuFilmiİzleyinKötüYorumlaradaBakmayın isimli yorum yapan arkadaş çok güzel bir yere değindi onun yorumunu okumadan geçmeyin!!!

    Acıyorum böyle cahillere ama yapacak bir şey yok. Aslında çocuğunda suçu yok. Onu yetiştiren ailede sorun var.

    Yorumları okuyan arkadaşlara tavsiyem kötü yorumlara fazla kulak asmayın. Bir iki kişinin bok gibi demesiyle film kötü olmuyor. O kadar kişinin içinde tek başlarına boş yorum yaparak sadece kendi seviyelerini tüm izleyenlere gösteriyorlar.

  15. CemADANA CemADANA Ağustos 25th, 2017 at 02:45

    filme koş ya… abi aamir khan diosun kötü bi film olabilirmi çok iyi ya 🙂

  16. Zeynep Zeynep Ağustos 26th, 2017 at 23:08

    Harika bir film olmus Amir khan yine muhtesem iş cıkarmış.4 kızı olan bir babanın kızı olarak gurur duydum kızına deger veren canım babam ve tum babalarla??

  17. Safoye Safoye Ağustos 28th, 2017 at 01:41

    Sinir hastası oldum bu film sayesinde??☺☺☺??????

  18. Sevo Sevo Ağustos 28th, 2017 at 14:54

    Gerçekten bayıldım yaa sankı altın madalyayı kazanan Turkıyyeydı o derece sevındım gozlerım doldu ısrarla tavsıye edılır?

  19. bilge bilge Ağustos 30th, 2017 at 22:00

    güzeldi

  20. Busenur Busenur Eylül 1st, 2017 at 03:56

    Ağlatmadığı film yoktu. Bir mükemmel film daha katmış insanlığa helal olsun keşke dahada değer verilip örnek alınsa keske sadece izlemekle kalmasak bayram sabahı saat 4 e kadar güya Türklerin ata sporu olan milli sporumuz güreşi o kadar imrenerek gerilerek heyecanla izledim ki ayrı bir tattı farkındalığını konuşturan Aamir Khanın elinin değďiği kötü olur mu şimdiden iyi seyirler izlemeden geçmeyin

  21. clina clina Eylül 1st, 2017 at 18:26

    hep donuyo yaa

  22. ÇİĞDEM ÇİĞDEM Eylül 2nd, 2017 at 15:45

    AAMİR KHAN hakkını verdin yine muhtesem bir film mutlaka izleyin pişman olmayacaksınız bollywood filmleri bir sanatsa bizimkiler ne yapıyo acaba işinin hakkını vermek her yiğidin harci degil demekki helal AAMİR KHAN

  23. Beratekken Beratekken Eylül 5th, 2017 at 06:28

    Amir khanın her filmi güzel.kesinlikle tavsiye ederim izleyin.çünkü Hindistan’da yaşanan gerçek olaylardan esinlenerek yapıyor.hem Hindistan’ın müzikini gelenek ve göreneklerini yaşatiyor.aynı zamanda bütün filmlerinin konusu da çok güzel oluyor.Burdan söylüyorum: “Yaşasın Amir Khan”. Fakat bir yandan da üzülüyorum.Kendi ülkemizde her gün o kadar kalitesiz dizi ve filmler çıkıyor ki hiç biri peş para etmez.iyi günler…

  24. gezgin gezgin Eylül 7th, 2017 at 15:11

    çok iyi film izleyin .b.k gibi diyen arkadaşa bakmayın .

  25. İzleyici İzleyici Eylül 7th, 2017 at 20:40

    Mükemmel aamir khan yine çok yaralı bir film çıkarmış

  26. Recep Recep Eylül 10th, 2017 at 15:19

    Bu filme yorum yapıcak kelimeleri ben bulamadım

  27. Recep Recep Eylül 10th, 2017 at 15:21

    Bu filme yorum yapmak imkansız kusursuz bir baş yapıt Aamir khan dan beklene biliceği gibi tam bir baş yapıt

  28. Gizem Gizem Eylül 15th, 2017 at 23:00

    Azimin imkanlardan daha önemli olduğunu ortaya koyan bir film olmuş

  29. Laylazeytin Laylazeytin Eylül 20th, 2017 at 23:24

    Babanın filmi kötü olur mu hiç gurur duyuyorum seninle en sevdiğim ADAM BABAM

  30. esrademirci esrademirci Eylül 23rd, 2017 at 00:44

    muhteşedi Aamir Khan yapmış yine yapacağını 🙂

  31. Ezgi Ezgi Ekim 4th, 2017 at 17:13

    Mahavir Singh sen mükemmel bir babasın!

  32. Şevval Şevval Ekim 7th, 2017 at 13:40

    Fazla söze gerek yok. Müthiş. Ne yazsam bilmiyorum. İzleyin. Asla pişman olmazsınız. Eğer zeka seviyeniz belli bir seviyenin üzerindeyse tabi. Kötü yorum yapan arkadaşlar ya aptal ya duygusuz ya da aptallar. Veya aptallar. Belki de aptallar.

  33. feminist feminist Ekim 8th, 2017 at 00:59

    efsane gerek içerdiği mesajlar gerek müzik ve oyuncuların oyunculukları muhteşem umarım bu filmi izleyen herkes imkansız hiç birşeyin olmadığını anlar ve kadınları ezmek eziyet etmek öldürmek yerine imkan verildiğinde yapamayacağı hiçbir şey olmayacağını anlar

  34. 1AmirHayranı 1AmirHayranı Ekim 11th, 2017 at 21:29

    Kimse bu adam gibi Film ceviremez hem oynuyor hem yazıyor Filmi

  35. mes mes Ekim 18th, 2017 at 04:52

    25 sene sonra ilk defa yorum yapıyorum mükemmelllllll ötesi gurur verici duygulandırıcı herşey var

  36. bilge ipek ünal bilge ipek ünal Ekim 18th, 2017 at 14:50

    gerçekten muhteşemdi. Amir khanın her filminde çıkarılması gereken bir ders ver tabiki anlayan için…

  37. peruze peruze Ekim 20th, 2017 at 11:01

    muhteşem

  38. Bahar Bahar Ekim 25th, 2017 at 06:07

    Hiç bir ulkenin filmleriyle kiyaslanmayacak sekilde bir film yapildi. Aglanildi gulunuldu. Ve kesinlikle inanmanin basarmanin yarisi oldugu kanolitlandi. Aamir Khan gelmis gecmis en iyi oyuncu ve yonetmendir bunun aksini iddia eden bu adami tanimamistir. Sonuc olarak MUH TE ŞEM.
    BAŞ YAPIT ?

  39. Esma Esma Ekim 26th, 2017 at 13:03

    Harika

  40. Esma Esma Ekim 26th, 2017 at 13:06

    Bayıldım çok güzel bi film

  41. Yasin TMR Yasin TMR Aralık 8th, 2017 at 15:43

    Aamir Khan yani kötü olmasına ihtimalmi var yorumları okumakla zaman kaybetme izle hemen

  42. Damla Damla Aralık 12th, 2017 at 02:22

    Muhteşem! Amir Khan ın hangi filmi kötü olmuştur ki.. Her zaman ki gibi Harika bir film daha!

  43. İsmimden Sanane İsmimden Sanane Aralık 29th, 2017 at 20:36

    BENCE GUZEL

  44. Fuzuli Fuzuli Mart 25th, 2018 at 00:54

    Ela film. amir xan varsa şübhə də olmamalıdı))))

  45. nuni nuni Mayıs 5th, 2018 at 21:40

    başarılı

  46. Adil Adil Mayıs 6th, 2018 at 17:34

    İzlemeye değer bi flim şahane

  47. Geeta Geeta Mayıs 16th, 2018 at 16:59

    vlla aga efsoydu izlenmesi gerekn bir film harbiden 😀 izleyin izlemeyen pişman olur

  48. Rifat güller Rifat güller Mayıs 29th, 2018 at 18:13

    Son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi Aamir yaparda kötü olurmu

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)